konkretni-info-a-screeny-z-chystane-zeldy-pro-ds
Novinka Konkrétní info a screeny z chystané Zeldy pro DS

Konkrétní info a screeny z chystané Zeldy pro DS

sleepless.

sleepless.

13. 5. 2006 14:29
Reklama

K představení titulu The Legend of Zelda: Phantom Hourglass došlo už během GDC 06, ale první oficiální screenshoty a konkrétní informace byly společností Nintendo zveřejněny až nyní u příležitosti presentace hry na E3. Fanoušci série Zelda se tak konečně dozvěděli, že je The Legend of Zelda: Phantom Hourglass víceméně přímým pokračováním kontroverzního Gamecube titulu The Legend of Zelda: The Wind Waker. Příběh Zeldy DS se odehrává několik měsíců po skončení Wind Wakera, kdy se Link společně s Tetrou a její pirátskou bandou plaví po mořích s cílem nacházet a prozkoumávat nové země. Jednou tak při plavbě narazí na kus oceánu, který je komplet zahalen v takřka neprostupné mlze, v níž narazí na opuštěnou loď. Tetra se osamotě vydá loď prozkoumat, ale potká ji nehoda a když se jí Link snaží zachránit, tak spadne do vody. Link se pak probere až na pobřeží tajemného ostrova, když jej z bezvědomí probere hlas víly, která mu bude pomáhat při průzkumu ostrova a hledání Tetry i cesty zpět na známé moře.

Víceméně všechny Linkovi aktivity v The Legend of Zelda: Phantom Hourglass se dají ovládat pomocí stylusu, což platí hlavně o navigaci Linka lokacemi, máchání zbraní, komunikaci s postavami, určování trasy lodi, manipulaci s mapou, nebo kreslení dráhy letu pro bumerang. Když hráč stylusem ťukne na nějaké místo, tak se tam Link přesune. Máchavým pohybem v blízkosti Linka jej pak hráč přinutí k bojovým manévrům. Bude-li chtít hráč, aby si Link prohlédl předmět, či objekt, nebo se dal do rozhovoru s postavou, tak na ni opět stačí pouze ťuknout. S pomocí stylus bude hráč, respektive Link řešit i rozličné hádanky.

Mapa je primárně zobrazena na horním displayi, zatímco Linka v akci hráč sleduje na displayi spodním. Hráč však může kdykoli mapu přivolat na spodní display a s pomocí stylus si do ní dělat poznámky, kreslit cesty a podobně. Pak ji zase nechá přesunout na horní display, kde se zobrazuje i s poznámkami, které si do ní hráč udělal. Pak je tu možnost, či spíše nutnost kreslit si s pomocí stylus do mapy trasu lodi při cestování po vodě. Hráč si nejdříve zakreslí trasu mezi ostrovy, pak se přepne zpět do hry a zatímco loď sama pluje po udané trase, tak hráč ovládá kanóny na lodi a snaží se zbavit dotírajících nepřátel. No a pak je tu ještě jedna činnost, při níž je nezbytné použití stylus. Hráč s ním v dungeonech kreslí dráhu letu pro bumerang, jež slouží například k sepnutí vypínače, který je na místě, kam by se Link sám nedostal. Vedle hlavního singleplayer dobrodružství nabídne The Legend of Zelda: Phantom Hourglass i podporu lokálního a online Wi-Fi multiplayeru, kdy se jeden hráč snaží ve speciálním dungeonu dostat k Triforce a ten druhý se mu v tom snaží zabránit a naopak. Hra vyjde letos v na konci roku a první sada oficiálních screenshotů je k vidění v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama