koji-igarashi-o-budoucnosti-castlevania-serie
Novinka Koji Igarashi o budoucnosti Castlevania série

Koji Igarashi o budoucnosti Castlevania série

sleepless.

sleepless.

24. 6. 2006 09:56
Reklama

Duchovní otec Castlevania série Koji Igarashi je dobře znám svým konzervativním přístupem k designu svých titulů. Koji se totiž řídí heslem "Když to funguje, tak to neměň". Klasické Castlevania tituly nás tak budou i nadále ohromovat svojí nádhernou 2D grafikou, která byla v posledním titulu pro DS Castlevania: Dawn of Sorrow mírně vyšperkována 3D objekty a speciálními efekty. Výše zmíněný titul však přinesl i jednu zcela zásadní novinky, kterou je zobrazení mapy na horním displayi. Na první pohled se to nezdá jako nic extra a spousta lidí by jistě protestovala s tím, že mohl Igarashi a jeho tým využít unikátních možností handheldu DS daleko lépe a nápaditěji. Igarashi však ví co dělá, protože možnost dívat se na mapu bez nutnosti hrabat se v menu je v rámci Castlevania série něco úžasného. Jak jistě všichni Castlevaniaci ví, tak jednotlivé lokace jsou záměrně strašně rozlehlé a navigace mezi nimi občas poněkud chaotická.

Co se novinek v další DSkové Castlevanii týče, tak Igarashi uvažuje o možnosti implementace bonusových úrovní hratelných v kooperaci skrze Wi-Fi Online. Zatím se však jedná skutečně jen o nápad, který hodlá Igarashi teprve zpracovávat. Každopádně, pokud se mu bude zdát, že kooperace v Castlevania: Portrait of Ruin fungovat nebude, tak ji hráči ve hře nenajdou. Rozhodně by to však bylo příjemné zpestření a logické využítí skutečnosti, že chystaná Castlevania obsahuje 2 hratelné postavy, mezi nimiž se bude hráč přepínat. O dalších případných novinkách, týkajících se využít možností handheldu DS v Castlevania: Portrait of Ruin Igarashi neuvažuje, nebo to alespoň nedělá nahlas. Igarashi už prý necítí tlak novinářů a herní veřejnosti využívat v DSkových hrách nutně speciálních možností DSka. Právě kvůli tomuto tlaku bylo do Castlevania: Dawn of Sorrow přidáno malování magických run na konci každého boss souboje. Igarashi prý sám cítil, že tento prvek byl ve hře spíše na obtíž, protože hráče vždy vyrušil z akce samotné.

Docela zajímavě zní Igarashiho poznámky na téma Castlevania pro next-gen konzole. Igarashi přiznal, že se mu zpočátku líbila hlavně PS3, ale tento kladný vztah se tak nějak vytratil po oznámení ceny na E3 2006. Igarashimu totiž cena PS3 přijde moc vysoká. Logickou volbou by prý pro něj byla konzole Wii, ale s ní má také problém. Igarashi to přiznal už dříve a přiznal to i nyní. Nedokáže si představit, jak by v Castlevania titulu mohl využít možnosti, které zpokutuje Wii ovladač. Na něco by prý určitě přišel, ale trvalo by to moc dlouho. O Castlevanii pro Xbox 360 Igarashi evidentně neuvažuje. Snad jen kdyby Bill Gates přišel a prohlásil, že má miliardy dolarů, tak pro proč něj neudělá Igarashi a jeho tým hru. Igarashi pak ve vší vážnosti přiznal, že pro úspěch na japonském trhu musí Microsoft nabídnou hráčům jejich oblíbené tituly, jako jsou například Final Fantasy, Dragon Quest a Metal Gear. Pokud by byly tyto hry pro Xbox 360 k dispozici, tak by prý o koupi Xboxu 360 začala spousta japonských hráčů uvažovat. MS se samozřejmě o něco podobného snaží s tituly od studia Mistwalker, které vede stvořitel FF série Hironobu Sakaguchi. Zda-li bude tato snaha úspěšná se však teprve uvidí. Zatím se bude MS o získání významnější pozice na japonském trhu snažit víceméně marně.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama