budoucnost-castlevania-serie-podle-stvoritele
Novinka Budoucnost Castlevania série podle stvořitele

Budoucnost Castlevania série podle stvořitele

sleepless.

sleepless.

26. 9. 2006 11:57
Reklama

Koji Igarashi se po delší době nechal zlákat k interview a je třeba říci, že jde o docela dlouhé interview. Polovina je sice o ničem, ale tak už to chodí. Hlavní je fakt, že obsahuje alespoň několik zajímavých odpovědí od člověka, který je diky své lásce k 2D grafice a péči o Castlevania sérii, oblíben po celém světě. Stejně tak je celosvětové mezi novináři oblíbená otázka týkající se toho, jak se Koji Igarashi dívá na možnost  Castlevanie pro Wii. Během E3 se Igarashi netvářil na výše uvedenou kombinaci moc nadšeně a jeho postoj se od té doby příliš nezměnil. Nápady by prý snad i nějaké byly, ale Igarashi nechce, aby se lidé pět minuty bavili mácháním bičem s Wii ovladačem a pak by se přesunuli k něčemu jinému. Igarashi chce, aby se hráči do nové Castlevanie zažrali a hráli alespoň hodinku v kuse, čehož lze s Wii ovladačem dosáhnout jen velmi těžko. Proto, když už by došlo na Wii Castlevanii, tak by byl ovladač použit jenom pro speciální účely, jako v Castlevania: Dawn of Sorrow pro DS.

Další otázka na Igarashiho se týkala jeho pohledu na všechny tři next-gen platformy, respektive na jejich služby umožňující stahování a hraní klasických her. Igarashi se vyjádřil v tom smyslu, že se mu to moc libí u všech tří konzolí. Byl by prý moc rád, kdyby si například pro Xbox Live Arcade chystaný titul Castlevania: Symphony of the Night, mohli koupit, stáhnout a zahrát i majitelé PSP, Wii a PlayStation 3. To však nezáleží na Igarashim, ale na společnosti Konami, respektive na severoamerické pobočce, jež se o produkci Xbox 360 verze Castlevania SOTN stará. Igarashi a jeho tým je totiž zaneprázdněn produkcí nové Castlevania pro DS (Portrait of Ruin).

Igarashi se ostatně dívá na všechny tři konzole optimisticky i co se nových Castlevania her týče. Zatím se prý nerozhodl, které ze tří konzolí se nových Castlevanie her dočkají, ale šanci mají všechny tři. Jde jen o to, že je Igarashi, jako producent série, vytížen a nestihne všechno. Bude si muset vybrat. Ještě předtím se však bude muset rozhodnout, jak vlastně bude konzolová Castlevanie vypadat. Igarashi  by moc rád udělal 2D Castlevanii i pro konzole a nejenom pro handheldy. Má však strach, že by to nakonec vedlo jenom k záhubě série, jejíž obecenstvo je třeba rozšiřovat. Je jasné, že současná fanouškovská základna by 2D Castlevanii pro konzole sežrala i s navijákem, ale noví fanoušci ne. A právě na ně je třeba myslet, protože ti představují budoucnost série. Igarashi se totiž bojí dne, kdy za ním přijde obchodník a řekne, že kvůli slabším prodejům posledního titulu, Castlevania série končí. Po více než 20 letech vývoje nových Castlevania dílů by to bylo hodně smutné a Igarashi to nehodlá dopustit.

V interview padla i zmínka o chystaném Castlevania filmu, který sice nebyl oficiálně oznámen, ale už nějakou dobu se ví, že jej režíruje Paul Anderson. Igarashi bohužel nemohl prozradit žádné podrobnosti o filmu, respektive jeho případné spolupráci na jeho vzniku. Prozradil jen tolik, že práce na filmu pokračují dobře. Zčásti je to dáno i tím, že sám Paul Anderson je docela velkým fandou Castlevania série.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama