Jak funguje multiplayer v chystané DS Zeldě
Termín vydání DS titulu The Legend of Zelda: Phantom Hourglass je stále nejistý. Původně jsme se nové DS Zeldy měli dočkat na konci roku 2006, pak bylo vydání posunuto na první čtvrtletí tohoto roku a nyní...kdo ví. Do konce března, kdy 1. kvartál končí, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass určitě nevyjde. Můžeme tak jenom doufat, že hra vyjde v 2. kvartále, který skončí s posledním červnovým dnem. Než se však konkrétní, nebo alespoň přibližný termín vydání hry dozvíme, tak je tu sada nových screenshotů a informace o multiplayer části hry.
Z dema prezentovaného na GDC 07 vyplývá, že se multiplayer (nebo alespoň jeden z multiplayer módů) v The Legend of Zelda: Phantom Hourglass bude odehrávat v Pac-Manovském bludišti, kde bude jeden hráč ovládat Linka a druhý pak nepřítele, jenž bude mít pod palcem několik příšerek. Těm bude hráč s pomocí stylusu kreslit cesty bludištěm tak, aby narazily na Linka a chytly ho. Jakmile je Link chycen, tak se role mění a hráč ovládající Linka bude ovládat příšerky. Úkolem Linka bude nejenom se vyhýbat nepřátelům, ale zároveň sbírat různě velké kousky Tri-Force. Pokud hráč zvedne větší kousek, tak to Linka zpomalí, což usnadní roli jeho nepřátelům. Další informace o hře, respektive možná i o jejím vydání, se snad dozvíme už dnes večer v průběhu prezentace společnosti Nintendo na GDC 07.