zajimave-info-o-australskem-hernim-prumyslu
Novinka Zajímavé info o australském herním průmyslu

Zajímavé info o australském herním průmyslu

sleepless.

sleepless.

30. 7. 2007 09:50
Reklama

Organizace Interactive Entertainment Association of Australia (IEAA), který zastupuje australský herní průmysl vůči veřejnosti a politikům, zveřejnila informace vypovídající o stavu herního průmyslu u protinožců. Průzkumu se zúčastnilo celkem 1606 australských domácnostní, které odpovídaly na 75 otázek. Po vyhodnocení průzkumu pak vylezly následující údaje.

Poznatky o australských hráčích

- Průměrný věk australského hráče je 28 let.
- 41% hráčské obce tvoří ženy a 8% senioři nad 60 let.
- Hraní her nijak nekoliduje s jinými aktivitami, jako je sportování, návštěvy kina, sledování filmů v TV a na  DVD. Naopak hraní se vedle těchto aktivit postavilo a vzájemně se všechny doplňují.
- 62% australských domácností nevěnuje při koupi hry žádnou pozornost hodnocení státní komise OFLC.
- Hraní online her je na 10. místě v žebříčku aktivit, které si Australané spojují s běžným užitím internetu.
- V roce 2014 bude průměrný věk hráče v Austrálii 42 let.
- Nejpopulárnějším žánrem u PC hráčů jsou v Austrálii strategie, které následují akce a adventurky.
- Pouze 19% hráčů dává přednost hraní o samotě.
- Adventure (klasické i akční) hry jsou nejoblíbenějším žánrem u majitelů konzolí. Následují akční hry, závodní a pak sportovní.
- 77% rodičů hraje hry se svými dětmi
- Pro více než polovinu Australanů je hraní her mnohem více socializující a zábavné, než další média.

Poznatky o australském herním průmyslu

- V Austrálii funguje 40 vývojářských týmů a společností, které za posledních 20 lety vytvořily zhruba 200 titulů.
- Tržby herního průmyslu v Austrálii dosáhly za poslední fiskální rok výše 1 miliardy australských dolarů, což je zhruba 847 milionů dolarů amerických (třicetiprocentní meziroční navýšení).
- Mezi největší přednosti australského herního průmyslu patří špičkové vzdělání a školy, spousta kreativních a talentovaných lidí, velké množství týmů a společností zabývajících se kreativní činností v celé řadě mediálních oborů.

Docela zajímavé jsou i údaje ve výsledcích průzkumu přímo neuvedené. Vyplývá z nich, že se od 1. ledna tohoto roku prodalo v Austrálii přes půl milionů konzolí a zhruba 5.5 milionů kusů her.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama