Race Driver: GRID protne pásku už v létě
Vývojáři z Codemasters se nechali slyšet, že plánují vydat Race Driver: GRID ve verzích PC, X360, PS3 a zřejmě i DS letos v létě. Tento závodní titul by měl stát někde na pomezí simulátoru a arkády. Gamedesigner Ralp Fulton se rovněž vyjádřil, že už začíná být unavený z titulů, v nichž jde více o vylepšování aut, než o samotné závodění. Race Driver GRID by tak měl být, podle jeho slov, především o dobrém pocitu z řízení závodních aut. „Důležité je rovněž uvědomit si, že se nejedná o další hru ze série TOCA. Název je odlišný, takže i koncept hry (jízdy) bude odlišný, arkádovější,“ dodává Fulton. Vývojáři i tak chtějí hráčům doručit kvalitní hru, ve které ale zbude prostor i pro typicky nerealistické hollywoodské akce. Z technického hlediska vzniká GRID na inovovaném enginu hry Colin McRae: DiRT, jenž se nyní nazývá EGO a seznámili jsme vás s ním v prosinci minulého roku.