dsi-lezi-na-kramech-v-predobjednavkach-frci
Novinka DSi leží na krámech, v předobjednávkách frčí

DSi leží na krámech, v předobjednávkách frčí

sleepless.

sleepless.

7. 4. 2009 13:10 4
Reklama

Nintendo DSi je na trhu a minimálně na Britských ostrovech jde na dračku, přestože obecný názor se shoduje v tom, že na upgrade z DS Lite je ještě rok až dva čas. Podle informace z Chart-Track se DSi prodalo za první víkend na trhu 92 000 kusů, což překonává prodeje všech ostatních konzolí za daný časový úsek - spočtené dohromady.

Zajímavé však je, že větší část z oněch 92 tisíc prodaných kusů spadá na předobjednávky. Prodej DSi přímo na krámech podle zástupce řetězce Chips vázne. Prodat zrušené předobjednávky prý nebylo vůbec lehké, což některé obchody narychlo řešily vytvářením obskurních DSi bundlů.

Čím to však může být, že předobjednávky tak frčí, ale klasický prodej ne? Odpověď nabízí Don McCabe z Chips:  „(DSi) je takové nějaké PSPéčkové. Má spoustu funkcí, ale v tuhle chvíli nejsou k dispozici žádné aplikace (které by ty funkce využily).“

Zdá se tedy, že jsou snad zákazníci poučeni a ví, že v současnosti opravdu nejsou k dispozici hry a aplikace, které by nové možnosti a výkonnější hardware DSI využívaly smysluplně? Asi ano. DSi shop už sice běží, ale těch pár dostupných hříček, které nabízí, ty za rázný argument ke koupi brát nelze.

Pořád jsme si však neodpověděli na první otázku. Ještě, že je tu Don McCabe: „Podle mě se to (v předobjednávkách) prodávalo, protože lidi milují Nintendo. Myslí si, že jakýkoli produkt od Nintenda je prostě skvělý. Podle mě si to (DSi) lidi koupili, aniž by vlastně věděli, co kupují.“

Bráno z pohledu zkušeného obchodníka tedy předobjenávky DSi v UK šli výborně, protože zákazníci neměli možnost produkt vyzkoušet a vyptat se v obchodě, jaké hry a software jsou aktuálně k dispozici. A když tuto možnost v obchodech dostali, tak už jejich zájem opadl. Minimálně do chvíle, než jim nějaký produkt, či aplikace poskytne vážný důvod o DSi znovu uvažovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama