michael-abrash-valve-o-virtualni-realite
Novinka Michael Abrash (Valve) o virtuální realitě

Michael Abrash (Valve) o virtuální realitě

Maggot

Maggot

2. 1. 2013 09:10
Reklama

Co dle Valve brání v průlomu zařízení produkující virtuální realitu, typicky pak tolik propagované brýle? Michael Abrash působí ve společnosti jako jeden z předních techniků a sám se nyní vyjádřil k tomu, že na aktuálním hardwaru s virtuální realitou příliš nepochodí díky jeho nedokonalosti, která vrcholí s pomalými reakcemi.

"Latence her při ovládání myši se obecně pohybuje kolem padesáti milisekund (někdy i mnohem výše), ačkoliv jsem viděl i 30 milisekund u graficky jednoduchých titulů, ovšem s tearingem (s vypnutým VSyncem). Z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že i 20 milisekund je příliš pro virtuální realitu, natož pak augmentovanou realitu, z našeho výzkumu ale plyne, že tím prahem je 15, případně 7 milisekund."

Na závěr svého příspěvku dodal, že Valve momentálně není schopno se na tuto nízkou hranici dostat z důvodu omezení aktuální generace hardwaru. Je dobře známo, že Valve s virtuální realitou už nějakou dobu pracuje a navzdory tomuto příspěvku ji nehodlá přikrýt plachtou.

Michael Abrash (Valve) o virtuální realitě
i Zdroj: Hrej.cz

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama