Reklama v Game Passu? Microsoft zřejmě zjišťuje, zda by byl zájem o levnější předplatné
Službě Xbox Game Pass se konkuruje jen velmi těžko. Za rozumný poplatek se otevře vskutku obsáhlá knihovna videoher, nechybí ani čerstvé novinky, které Microsoft dodává na pravidelné bázi. Nyní se zdá, že by předplatné časem mohlo být o něco levnější.
- Objevil se obrázek dotazníku ohledně levnějšího Game Passu
- Nižší cenu by kompenzovaly reklamy
- Novinky od Xbox Game Studios by se v této variantě objevovaly se zpožděním
- Cena by vyšla na pouhá 3 eura
Skutečnost vyplývá z dotazníku, o němž se začalo diskutovat na fóru ResetEra. Obrázek zachycuje otázky, které zjišťují, zda by respondenti byli ochotni snést jisté kompromisy, pokud by díky tomu ušetřili pár eur.
Jedním z kompromisů je zpožděný přístup k horkým novinkám od týmů pracujících přímo pro Microsoft. Předplatitelé levnější varianty by se k nim dostali až po půl roce od vydání, což už stojí za zvážení. Dále tu máme reklamní spoty, ty by se přehrávaly před každým spuštěním hry (na podobný model nedávno přistoupil Netflix). V neposlední řadě je třeba zmínit, že se v tomto případě nepočítá s cloudovým hraním.
Pokles ceny je ovšem poměrně markantní. Zatímco základní verze Game Passu nyní stojí 10 eur, za “osekanou” variantu spojenou s reklamou by si Microsoft účtoval pouze 3 eura. Magazín Windows Central v této souvislosti poukazuje na službu Xbox Live Gold, jejíž cena je více než dvojnásobná. Pokud by skutečně došlo k uvedení levnějšího Game Passu (v němž je přístup k multiplayeru zahrnut), pak by už nedávala smysl.
Závěrem je třeba zdůraznit, že existuje nezanedbatelná šance, že obrázek neodkazuje na skutečný dotazník, informace tedy berte s rezervou.